Fullt upp

Nu var det ett par dagar sen jag skrev. Jag som var så duktig att uppdatera lite varje dag. Men jag skyller på Linda. Har knappt suttit vid datorn sen hon kom i onsdags. Måste väl umgås med henne när hon väl kommer på besök. Onsdagen hann vi inte så mycket eftersom dem kom på kvällen. Men spela lite Buzz. Sen på torsdagen jobba jag fm sen åkte vi till stan, handla lite på bokrean och åt ute, sen lite mer buzzspelande hemma. På fredagen jobbade jag fm sen in i stan igen, men denna gång bowla vi. Jag vann :D. Sen hem och spela buzz igen. Så skjutsa jag hem henne på lördagen.

Ja som skrivet skjutsa jag hem henne på lördagen. Så åkte jag och mamma till Tullinge för att köpa syrsor, rosenbaggslarver och pinkisar. Sen hem till mamma och vila lite tills det var dags att åka iväg och äta och så bio. Maten var god. Fick äta upp Lindas och mamma också, för dem orkade inte. Filmen vi dåg var Män som hatar kvinnor. Lite små seg emellanåt som boken. Men den gick och se. Även om jag höll på att somna ibland. Men kan vara övertrött efter resan. Tyckte dock att dem utlämmnat en stor sak som fanns i boken men inte i filmen (eller 2 saker eller ja flera saker), som ger olika budskap. Kanske bara jag som tyckte det, men det gjorde mig smått irriterad. Visst att det skiljer sig från böckerna och filmerna men det var inte småsaker. Men jag ska inte klaga på det nu.

Sen idag åkte jag hem, men först åkte jag förbi Södertörns islandshästar. Det var ett tag sen jag var där och hälsade på. Alltid lika trevligt. Fick rida lilla Throttur :D Det var ett tag sen jag red honom, ett väldigt bra tag sen. Så det var roligt. Kom inte hem förren ca 18.15. Nu är jag trött och ska ta det lugnt resten av kvällen... Jobbar fm imorgon.


Vackra Throttur


Sötnosen Baldur



Tog en massa bilder när Linda lekte med Suki  tänkte att jag skulle visa några :








Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Ja, jag undrade vart du tagit vägen. Vilka underbara bilder på Suki!!! Suki superman!!



Kram Eva-Lena

2009-03-01 @ 21:07:51
URL: http://lisselgard.blogg.se/
Postat av: Anne

Snacka om monster katt. Hon är ju helt enkelt underbar, vilka härliga bilder.

Kram/Mamma

2009-03-02 @ 21:28:25
URL: http://anjojeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0