Tillökning

Ja nu har det blivit tillökning här hemma. En lite leopardgecko. Ända tills imorgon får han bo här. Ska nämligen transportera han till en i Sthlm. Snäll som jag är. Fin är han också, så för mig skulle han gärna få stanna här :D Så imorgon ska jag till Sthlm. För att göra synundersökning. Ända till Sthlm för det. Måste vara galen. Ja och för att transportera leoardgeckon. Men det åtog jag mig bara för att jag visste att jag skulle till Sthlm. För att göra synundersökning. Ja nog tjafsat om det. Nu ska jag se slutet på NCIS...

Kommentarer
Postat av: Anne

Hinner jag träffa geckon eller lämnar du den direkt?

Vi syns på eftermiddagen, kör försiktigt.

Kram/Mamma

2009-03-21 @ 07:23:54
URL: http://anjojeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0