Kattjävel

Det där lilla monstret till katt har haft sönder min fina kruka! Kattjäklen kan juh inte låta saker vara. Hon har även haft sönder en fin mugg, som förreställde en häst. Min fina lilla mugg gick i tusen bitar. Såna här problem hade jag inte med Saga och Putte. Men Araisuki är djävulens avkomma :P Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Ja visst var blomman död, men jag gillade krukan. Fick jag av mamma (nu får du köpa en ny :D)




Nä jag har inte gjort något, sitter bara och tvättar mig.

Idag är jag ledig. Skönt. Skulle behöva städa som vanligt. Men tror jag struntar i det. Är så tråkigt. Ska ha en slappadag. Ska fortsätta ta mig igenom boken Ett annat liv av Per Olov Enquist. Den är minst sagt konstig om jag får säga min mening, och det får jag för det är min blogg. Den ska vara bra, alla har hyllat den. Fast den är inte direkt dålig, bara konstig. Enligt Olle ska man hoppa över första delen (är uppdelad i 3 delar). Men nu ligger jag på sida 94 så det är bara 37 sidor till del 2. Kan jag lika gärna ta mig igenom dem 37 sidorna. Sen är det väl fusk att hoppa över första delen? Jag menar ska man läsa en bok ska man väl göra det ordentligt :P Inget fusk här inte.

Nä nu ska jag sätta mig i soffan och fortsätta med boken.

Kommentarer
Postat av: Anne

Haha ja hon ser ju inte en dugg skyldig ut :))

Att hon sen ska kosta mamma pengar vad är det för fasoner. Du får väl komma hem till mig och sno en ny blomma med kruka.

Åhh jag vill också vara ledig, men nästa vecka jobbar jag bara 3 dagar sååååå skönt.

Kramar om dig

2009-03-05 @ 17:43:22
URL: http://anjojeli.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Ha ha, men hon är ju såååå söt, kan man väl inte bli arg på asg

2009-03-05 @ 17:57:49
URL: http://lisselgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0