Kattjäkel

Jag har haft Saga och Putte ganska länge nu. Men under den tiden har jag aldrig känt att jag behövt döpa ett inlägg till kattjäkel. Sen jag fick Suki kommer nu mitt andra inlägg med rubriken kattjäkel. Ena stunden spinner hon högt och ålar sig och vill gosa, och ens hjärta bara smälter och man blir så kär. Å andra sekunden hittar hon på ett jävulskap så man vet inte om man ska skratt eller gråta. Häromdagen välte hon hela papperskorgen, som så gått som var full. hade precis tömt dammsugarbehållaren, så allt jäkla damm flög ut. Så det var bara ställa sig och börja sopa undan allt igen..



Denna bild tog jag bara för en liten stunde sen:


Suki tycker gammeltanten kan vakna och leka med henne istället. Men
Putte börja bara tvätta henne, så Suki tröttna och gick därifån :)

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Vilket kattaskrälle ;o) Meeennn, vad söt hon är!!

2009-03-14 @ 18:22:11
URL: http://lisselgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0