Araisuki

Jag tror jag har bestämt mig för ett namn nu till lilltjejen. Araisuki, vilket betyder wild och beloved. Det passar juh henne. Då kan man även kalla henne för bara Suki. Det blir nog bra. Det var Linda som kom på det. Sätter in en bild på lilltjejen så kan ni väl säga om ni tycker hon passar med namnet :)

Araisuki


Ja va har hänt annars då? Inte mycket faktiskt. Har bestämt mig nu för att gå med i facket och a-kassa. Bättre sent än aldrig. Har tänkt det länge men har aldrig kommit till skott med det. Men idag var jag in till kontoret och lämna ett papper som arbetsgivaren ska skriva på. Man måste juh ha jobbat ett x antal timmar under ett x antal veckor för att få vara med.

Kan väl berätta lite om djuren. Finns väl inte mycket att berätta egentligen. Dem mår alla bra. Aj har ömsat idag. Det har varit på gång ett tag nu, började nästan bli lite orolig. Men nu idag har han äntligen ömsat. Sun ömsade för inte så länge sen, så nu är dem båda fina i färgerna :). Förresten snart fyller Savannah 1 år (18 februari), så snart kommer jag kunna introducera henne och Hamilton. Det ska bli spännande :D. Jag tror nog det allt kommer bli ett spännande år iår...

Och sist men inte minst
Grattis Jonas på 26-årsdagen!




Kommentarer
Postat av: Sanna

Va söt hon var. :)

2009-01-12 @ 13:24:12
Postat av: Jonas

Tack syrran:)

2009-01-12 @ 19:16:08
Postat av: Eva-Lena

Vackert namn!! Men för långt för att jag ska komma ihåg det. Har ju i vanliga fall svårt med namn :o)

Ha det gott / Kram Eva-Lena

2009-01-12 @ 19:23:46
URL: http://lisselgard.blogg.se/
Postat av: Anne

Åhh hon är bara för söt. Men du när jag läste namnet nu så fastade jag på suki och så vart det sukiyaki :))

Men jag ska nog lära mig det riktiga namnet också. Kul med savannah och Hamilton. Mycket spännande är det på gång bland djuren ler

Ha en bra kväll

Kram/Mamma

2009-01-12 @ 21:50:10
URL: http://anjojeli.blogg.se/
Postat av: Anne

Jag skickade en kommentar igår, undrar vart den tog vägen??

Hon är verkligen jätte söt och namnet är vackert men jag kommer säkert att kalla henne Suki för det kommer jag i alla fall ihåg. För jag kan associera till sukiyaki :))

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, 21 år nu är du myndig på riktigt enligt hur det var förut på mormors tid ler

HIPP HURRA

Kramar om dig/Mamma

2009-01-13 @ 07:16:34
URL: http://anjojeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0