Ny medryttarhäst?

Fick ett sms tidigare idag från en från stallet där Caruso står. Hon hade hört att jag inte längre är medryttare på Caruso och undra om jag ville hjälpa henne med hennes häst. Fattar det som att hon ska skaffa en ny häst, ett fullblod på 6 år. Jag sa att jag var intresserad så hon ska höra av sig när hästen flyttat till stallet. Den som lever får se.

Idag har jag varit ledig. Men inte kunde jag sova i morse. Vaknade 7.30. Det är alltid kul att vakna så tidigt dagar då man är ledig. Inte har jag heller gjort något vettigt heller. Bara varit. Men det är skönt det också. Imorgon och fredag jobbar jag fm. På lördag ska jag försöka städa lite, sen på söndag blir det en tripp till Sthlm igen. Mamma fick ju biljetter till inspelningen av Singing Bee så den ska vi på, på måndag. Det ska bli kul.

Just det, lovade bättre bilder på Bibbi. Och eftersom jag vet hur mycket moster gillar henne så får lilla Bibbi avsluta detta inlägg:

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Jag BLUNDADE hela tiden!! Fast jag hann läsa det första ;o), om sms:et, tänk om det kunde bli så, skoj för dig!!

Kram E-L

2009-02-04 @ 20:16:03
URL: http://lisselgard.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hallå? När kommer du hit då?

Vi flyttar i april, och då förväntar jag mig att du kommer. :P

2009-02-04 @ 20:24:50
Postat av: Anne

Ja du behöver inte söka för att finna en sköt häst. Nu frågar dom efter dig istället, dom vet vad går för och dom vet att du är bra ;)

Måste bara säga att Bibbi är ju faktiskt riktigt vacker att titta på så här på bild.

Kramar om dig/Mamma

2009-02-05 @ 10:13:09
URL: http://anjojeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0