Hoppet tänds

Ja för ett litet tag sen tändes hoppet att Putte och Saga trots allt så småningom kommer att acceptera lilla Suki. Alla 3(!) låg nämligen i min säng tillsammans när jag läste. Visserligen en bit ifrån varandra, men ändå. Inte någon lång stund, det dröjde inte länge förren Saga och Putte började fräsa. Men iaf, ett litet steg för mänskligheten men ett stort steg för Saga och Putte. Jag tog en bild, dock inte en bra bild. Är tagen med mobilen, och det var inte allt för lätt att ta så jag fick med alla, men det syns lite iaf om än knappt.




Sätter in en bild på Suki och Putte som är tagen strax efter den andra.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Du har blivit en hejare på att uppdatera bloggen, Skoj :o)



Du ser, de närmar sig ju varandra mer och mer. Snart tar Suki en brottarmatch med Putte :o)



Kram E-L

2009-02-19 @ 12:26:34
URL: http://lisselgard.blogg.se/
Postat av: Anne

Åhh jag blir alldeles varm i hjärtat, helt klart kommer Suki snart att vara accepterad och Saga och Putte kommer istället slåss om att få vara med Suki :))

Det syns på bilderna att motståndet inte är så stort, dom vill bara visa att dom minsann var där först.

Kramar om dig/Mamma

2009-02-19 @ 12:28:10
URL: http://anjojeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0