Fototriss - Triss

Jag tänkte följa mosters fortspår och gå med i Fototriss. Varje vecka på söndag kommer ett nytt tema och så ska man ta 3 kort på det temat. Denna veckas tema är Triss, och här kommer mina bilder.


Lyckades få med ett av djuren i temat :) Lilla Bibbi har tre oranga segmet på benen.


Nästa bild vart på 3 istappat som hänger alldeles utanför :)


Tre bitar har jag kvar av chokladen (men bara lugn jag har en oöppnad i kylskåpet:)).
Choklad är min stora last. Äter så gått som minst en halv om dagen och då får jag
verkligen tvinga mig att inte äta upp andra hälften också. Borde egentligen försöka
bli av med denna last. Om inte för hälsans skull så iaf för ekonomins skull.

Ja det var mina tre bilder för denna gång :). Väntar redan med spänning på nästa tema. Var lite kul att leta triss. Iaf hinner inte skriva mer nu. Ska till veterinären med kattungarna.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Visst är det roligt!! Precis som du ser jag fram emot nästa söndag ;o)Kul med lite uppslag till fotografering.



Ja, av dina bilder så kan jag ju direkt säga att första bilder inte blev någon favorit, fast klart själva bilden blev bra. Det är ju motivet jag halar upp mig på ;o)



Det är läckert med istapparna! Igår tog jag också lite kort på det men jag lyckades inte få tre på samma bild.



Mmmm, marabou får bli min favorit bild :o)

2009-02-16 @ 16:15:11
URL: http://lisselgard.blogg.se/
Postat av: susanne lindén

Jättefin triss! Första bilden har ju fina färger...men jag gillar inte spindlar, så den går bort. Jag lägger min röst på istapparna.

2009-02-16 @ 18:10:26
URL: http://susanneskreativasida.blogspot.com
Postat av: Anne

Häftiga bilder, jag gillade ju t.o.m den på Bibbi :))

Men istapparna vinner nog det var en härlig bild och att du lyckades fånga den med en vattendroppe på ena istappen. Jag kommer att följa dina och E-L bilder med stort intresse. Sköt om dig nu och vila ordentligt.

Kram/Mamma

2009-02-16 @ 19:40:44
URL: http://anjojeli.blogg.se/
Postat av: Synne.

Hej på dig.

Jag gillar dina bilder. Så fint fotade.

Men den jag gillar bäst är nog den på Bibbis ben.

Fast jag springer så fort jag ser en spindel.

Men vackra är dom. På avstånd hehe.

Kram Synne.

2009-02-16 @ 21:22:00
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Birgitta*s Jubileumsblog

Roliga annorlunda bilder! Istapparna gillade jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0