Savannah + Hamilton = sant

Ja nu sitter Savannah och Hamilton tillsammans. Hoppas Hamilton får till det snart så det blir bebisar :D. Ihopsättningen gick bra. Hamilton var nyfiken och ville hälsa, men Savannah var lite mer misstänksam. Hon gjorde lite utfall mot lille Hamilton och han verkade smått rädd för henne till slut. Men nu verkar dem komma överens, och sover tillsammans. Så söta så.



Idag har jag varit duktig. Har tvättat bilen. Första gången sen jag köpte den. Den var rejält smutsig. Jag skulle vilja ljuga och säga att den vart ren. Men man ska vara ärlig, så måste säga att den vart renare. Helt jäkla sannslöst att det kan sitta fast så hårt. Är helt slut, speciellt ryggen. Höll på i över 1 ½ timme, sen tyckte jag att det räckte. Jag orkade inte sitta där på knä och försöka skrubba bort det. Blöt vart jag, kanske mer än bilen. Får kanske försöka snart igen, när jag har samlat tillbaka lite krafter. Men då kommer den väl vara lika smutsig igen....


En bild före.


Bild efter. På håll ser den faktiskt ren ut :) Vart iaf mycket bättre än innan.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Vore ju trevligt ifall det bidde babiesar (eller hur det nu stavas) Själva väntar vi på att finkarna ska sätta bo ;o)



Ha en fortsatt trevlig påsk och hälsa mormor och morfar.

Kram Eva-Lena

2009-04-11 @ 20:01:48
URL: http://lisselgard.blogg.se/
Postat av: Anne

Jamen nu är ju pärlan riktigt fin och det syns vad det är för färg :)

Bebisar bebisar jösses snart får du en massa att göra om även ödlorna får till det ler

Kramar om dig/Mamma

2009-04-12 @ 21:02:14
URL: http://anjojeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0