Snö, snö och ännu mera snö

Ja man kan inte klaga på att vi har lite snö här. Det bara fortsätter komma mer och mer och mer. Det har nästan snöat hela dagen idag. Tycker att det räcker nu. Visst är det fint med snö, men det är bara jobbigt om det kommer för mycket. Får iaf hoppas på att det är kvar till julafton.

Idag har jag än så länge haft en riktig slappardag. Skulle behöva städa lite, speciellt eftersom det inte är så länge kvar innan, mamma, brosan och syrran kommer. Men jag är ledig på måndag och tisdag så då får jag se till att städa. Har varit lite duktig och slagit in lite av julklapparna.





Sen har jag tittat på gamla kort. Det är alltid kul. Hitta ett kort på farmor, mamma, Jonas och mig. Från nån av Jonas akolavslutningar. Jag saknar min lilla farmor. Har fortfarande dåligt samvete för att jag missa hennes sista födelsedag. Kommer inte ens ihåg va det var som jag gjorde att jag missa den. Så hur viktigt kunde det då egentligen vara, eftersom jag inte ens kommer ihåg. Men jag kommer ihåg att jag missa hennes födelsedag. If i could turn back time...


Om något helt annat igen. Häromdagen tyckte Saga att hon hade hittat ett jätte bra ställer att ligga på. Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om det stället, för det råkade nämligen vara i min handväska. Det såg iaf inte så väldigt bekvämt ut, men men hon tyckte det var ett jätte bra ställe. eller så kanske hon försökte gömma sig så att jag skulle råka ta med henne nästa gång :P. Hade kanske lyckats om hon inte tog så stor plats...




Vart en del bilder i detta inlägg. Som avslutning visar jag några supersöta lurvbollar


Zzzzzzzzzzzzzz


Va f*n får man inte sova ifred?

Kommentarer
Postat av: Anne

Tänk vad vacker jag var redan då :))

Sen lilla blyga Jenny som inte vill titta in i kameran och barfota som vanligt. Jag saknar också farmor, det var många jular tillsammans med henne och det har blivit ett antal utan henne.

Ganska kul att du just idag la in det kortet. Jag träffade idag Jonas gamla lärarinna från Grindstuskolan (Eva), hon kom på synundersökning :)

Ha en bra kväll snart bär det iväg till Globen.

Kramar om dig/Mamma

2008-12-12 @ 21:22:24
URL: http://anjojeli.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Måste säga att din blogg här är URFIN!!! Jag vill också ha så här fint. Kan inte du göra om min sida. Ja, jag ger upp. Vill lära mig men samtidigt vill jag ha en fin sida. Att få en fin sida tar överhand!! Jag har gjort en del själv (ler stolt)Jag försökte lägga in headern. För stor och sen låg den gamla texten kvar bakom på nått vis.



Är det för mycket begärt??, eller kan du hjälpa mig.



Föresten vill du att jag ska länka till denna sida eller till din hemsida?



Kram på dig!!!

/E-L

2008-12-13 @ 22:19:12
URL: http://lisselgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0