Smått och gott

Nu har jag tid att sitta och skriva lite. Det har varit full rulle här hemma. Har inte suttit så mycket vid datorn när Jonas, mamma och syrran varit här och så har jag juh även jobbat. Men nu är jag ensam igen. Har blivit mycket spel, både dart och vanligt sällskapsspel.

Själva julafton var trevlig. Jobbade då, men bara i 2 ½ timmar så det var inte så farligt. Så fick jag sånt jag önskat mig och lite till så jag är mer än nöjd. Kändes som om jag hade massa att skriva om när jag började. Men står det helt stilla. Kan väl berätta att Jonas nu har byggt ihop min tv-bänk som jag köpte för några månader sen. Det var på tiden, bättre sent än aldrig. Nu vart det mycket finare.

Just det, idag fick Aj och Sun flytta ihop. Än så länge verkar det gå bra. Det vart Aj som fick flytta till Sun, eftersom hennes terrarium är det största. Borde egentligen ha flyttat ihop dem igår så Jonas hade kunnat hjälpa mig bära över terrariumet till byrån istället (Där Aj’s terrarium står) Men jag har gjort det själv förut så då borde jag väl kunna det igen.

Nä istället för att babbla en massa osamanhängande smörja här ska jag ta och se fler avsnitt av NCIS istället.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Hejsan.

Då blir det kanske ödlebaby´s snart då ;o)

Kram E-L

2008-12-27 @ 23:02:34
URL: http://lisselgard.blogg.se/
Postat av: Anne

Oj vad spännande, dom ser ju ut att trivas tillsammans ;)

Glad att du är nöjd med julklapparna. Själv vart jag super nöjd, tack underbara Jenny. Fast lampan är inte på plats ännu utan den kommer upp på nyårsdagen då jag äntligen får en ledig dag. Olle är här och vi tittar lite på teven, men Linda är lite sur för hon vill spela det nya spelet som hon fick av Gamze, så Olle och jag får väl snart hitta på något annat att göra.

Ha en riktigt skön kväll.

Kram/Mamma

2008-12-28 @ 20:59:10
URL: http://anjojeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0