Fullt ös

Nu har vi fått julklappar från jobbet. En keps (med företagets logga, såklart), en liten prynadstomte och så en bingolott. Så håll nu tummarna på att jag vinner en bil :D. Ja vi fick även en almanacka för någon vecka sen.. Alltid kul att få presenter.

Idag efter jobbet var jag till stallet. Var första gånge jag fick rida Caruso. Han har vilat nu i över 6 veckor efter haft en skada i frambenen. Ägaren hade varnat mig för att han var pigg. Vilket han verkligen var. Men vad kan man begära han har stått ett tag och så är han bara 5 år. Men det blir nog bra :)

Jaha, nu är det bara en vacka kvar till julafton och som det ser ut nu så kommer jag inte vara ledig förren nästa helg. Så det känna skönt att ha alla julklappar klara. Nä just det. Morfars är kvar. Men som jag skrev i förra inlägget vet jag vad jag ska köpa till honom så det är inga problem.... Bara jag inte glömmer bort vill säga.

Ha en fortsatt bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Anne

Usch för att jobba så mycket. Men jag håller tummarna för att du får sluta lite tidigare på julafton :))

Kramar om dig/Mamma

2008-12-18 @ 16:45:01
URL: http://anjojeli.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Fattar inte, måste checka bloglovin, Du har ju skrivit mycket utan att jag fått meddelande om att du uppdaterat. Undrar ifall jag kanske ligger med den gamla (asså din hemsida) adress.



Gullig tomte. Håller tummarna på att du vinner :o)

Kram E-L

2008-12-20 @ 23:29:29
URL: http://lisselgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0