Uppdatering

Häromdagen frågade Linda när jag skulle uppdatera min blogg. Själv har hon inte uppdaterat sin blogg sen 2008, så då tycker jag att jag allt är lite bättre på att uppdatera bloggen än hon är. Men förstår inte att folka hinner uppdatera sina bloggar så ofta. Dagarna bara går och går. Hinner inte hålla på att sitta och skriva i bloggen helt tiden heller. Jag har fullt upp med att leva… och jobba. Så skriver när jag helt enkelt har tid och lust.

 

Idag fick jag agera turridningsledare. Fick rida ut med en av Carins kunder i 1 timme. Det var trevligt, kul med lite sällskap. Vart en liten lugn skrittur i skogen. Hon jag red med var lite osäker men det gick faktiskt jätte bra. Imorgon är det lektion som gäller igen. Så då får Sòley jobba.

 

Nu har jag tagit ett stort beslut. Enligt mig själv är det ett stort beslut för någon annan kanske det inte är det, men det är upp till den då.  Men jag tänker inte avslöja riktigt än vad det är för beslut.  Men det känns bra iaf och det är ändå det viktigaste.

 

Nä nu orkar jag inte skriva mera. Får se när nästa uppdatering kommer…

 


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Åhhh, nu gjorde du mig nyfiken. Du håller väl oss inte på sträckbänken för länge hoppas jag :)

Kram moster Eva-Lena

2009-09-27 @ 08:13:35
URL: http://lisselgard.blogg.se/
Postat av: Anne

Haha jag vet jag vet, men skvallrar inte S

Usch jag är också dålig på att uppdatera min blogg, få se om jag får ihop något nu när jag är ledig i 2 dagar ;)

Jag måste ju skriva lite på min fina nya laptop. Kramar om dig/Mamma

2009-09-29 @ 21:37:12
URL: http://anjojeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0