Posttjuven Jenny

Ja i lördags lyckades jag inte bara med den ädla konsten att låsa mig ute innan jag ens flyttat in utan även med att ha sönder nyckelknippan. Trodde jag fick upp alla nycklar men märkte i efterhand att nyckeln till postboxen var borta. Så jag får peta upp posten genom brevinkastet, grannarna ringer väl polisen när dem få se mig stå där och peta upp post. Så det är inte direkt säkert, vem som helst egentligen kan sno min post. Får se om nyckeln dyker upp, tycker den borde vara här hemma någonstans, då nyckelnringen gick sönder här hemma.

Nu är jag även trött på regnet, har inte ridit på två dagar och eftersom jag jobbar i helgen så blir det inget stall :(. Men på måndag drar ridlägret igång som Carin har. Då får hästarna flytta till Östanbjörka, inte långt därifrån dem står nu iofs. Iaf så blir det en ridtur ner dit. Det ska bli kul, så hoppas nu också att det är fint väder på måndag. Hoppas nu helgen går snabbt...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Va´kul att du hittade in hos mig. Vilken jättefin blogg du har. En del av dina djur är också fina, en del klarar jag mig utan. T ex spindeln. Säkert jättefin, men gillar inte spindlar. Hoppas du får en lugn helg på jobbet, så syns vi på måndag.

2009-07-10 @ 21:38:10
URL: http://www.ohmel.se/hund
Postat av: Anne

Du ska se att det kommer fram snart om inte Saga har ätit upp den :0)

Idag skiner solen här så jag hoppas att det gör det även hos dig. Fast det är klart du jobbar ju denna helg så du kan ju inte ut och rida i alla fall :(

Kramar om dig/Mamma

2009-07-11 @ 08:08:59
URL: http://anjojeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0