Nytt bloggutseende

Då har jag gjort om min blogg igen. Var inte nöjd... Som vanligt. Tycker jag borde vara van att det inte blir som jag vill, men det kommer jag nog aldrig bli. Det var heller inte meningen att den skulle bli så lik den gamla, men när den inte vart som jag ville, gav jag lite upp och gjorde det lite lättare för mig. Får se om jag vänjer mig vid denna (vande mig lite vid den gamla fast jag inte var nöjd), annars får jag ge mig ut i kampen igen.

Annars har jag faktiskt varit duktig och städat idag. Som alltid här hemma så behövdes det. Nu ska jag bara moppa golven så är jag helt färdig för denna gång. Så om någon vill komma och hälsa på, så passa på nu när jag äntligen har det städat hemma :P. Imorgon bär det av till Sthlm igen, och på måndag är det Singing Bee, det ska bli riktigt ul :)

Nu ska jag lägga mig framför tv:n ett tag, innan jag moppar golvet.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Ja, vet du man vänjer sig. Trots att jag inte är riktigt nöjd med min så har jag vant mig. På nått vis så är det jag :o) Men detta blev ju fint!!



Städa, har vi också gjort idag. Lika trist varje gång fast jag gillar ändå det bättre i vårt nya hus. Här se man i alla fall att man städat ;o)



Ha det skoj i Sthm och hälsa 08:orna

Kram Eva-Lena

2009-02-07 @ 18:25:33
URL: http://lisselgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0