Araisuki hemma

 Ja nu har lilla Suki fått flyttat hem. För Saga och Putte är det inte så jätte populärt. Morrar och fräser åt lilla Suki. Men jag hade inte förväntat mig att dem skulle acceptera henne på en gång heller. Det kommer nog ta ett litet tag. Det har juh bara varit dem två, och så helt plötsligt kommer en till. Suki har mest hållit sig i mitt rum, jag la in mat och vatten och ena kattlådan in dit. I natt sov hon i sängen hos mig, Saga också. Fast tror inte Saga insåg att lilla Suki också låg i sängen. Suki låg på ena sidan och Saga på andra.  Sen på morgonen när Suki titta fram börja Saga morra. Nu idag har Suki vågat sig fram från mitt rum för att undersöka lägenheten mer. Hoppas verkligen det ska gå bra. Har juh fastnat så för lilla Suki. Men som sagt får ge det lite tid. Det blir en omställning för alla. Uppdatering kommer såsmåningom. Klicka på bildern för att se den lite större.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Tror nog att det kommer gå bra. Klart de behöver lite tid att acceptera inkräktaren ;o)

Kram E-L

2009-02-17 @ 15:37:42
URL: http://lisselgard.bogg.se
Postat av: Anne

Åh det kommer att gå jätte bra tror jag. Man ser ju på Putte att hon ändå är lite nyfiken på lilla Suki. Det är så spännande jag önskar att jag vore där.

Kramar om dig/Mamma

2009-02-17 @ 21:24:49
URL: http://anjojeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0