Envisa Soley

Idag har jag varit i stallet, självklart ;). Red ut på Soley. Hon testa en massa. Stannade och vägrade gå eller försökte vända. Till slut vart jag bara arg och sa till på skarpen. Då bättra hon sig, även om hon fortsatte att testa lite då och då. Hon är envis den damen, men jag är envisare ;). Vi fick iaf sällskap från en från grannstallet, Anna och hennes 5 åring. Trevligt att inte behöva rida själv. Tölten gick inte så bra. Det börja bra men Annas häst hade en jäkla snabb tölt så vi hamna på efterkälken så lilla Soley ville hinna ikapp och tappa helt takten. Så då fick det bli trav istället. Tölt hinner vi träna på någon annan gång :) En trevlig tur kort och gott. Imorgon ska jag till stallet redan till 9.00, ska rida ut med Carin (hon jag köpte Soley av)


Kommentarer
Postat av: Anne

En envis häst då har du fått precis det du behöver, ni kommer att passa så bra för varandra ler

Hoppas att du får en fin ridtur idag. Här regnar det så det är inte ens promenadväder så det blir till att ta tunnelbanan till jobbet idag.

Kramar om dig/Mamma

2009-05-04 @ 07:59:07
URL: http://anjojeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0