Natusan baby oil

Natusan baby oil är rena mirakel oljan. I flera månader har jag haft problem med mina ben. Dem har kliat och kliat så jag har kliat upp en massa blödande sår, och till slut var bena fulla med sårskorpor. Så jag har inte alls haft vackra ben. Men så en dag sa mamma att jag skulle prova natusan baby oil. jag får väl erkänna att jag var skeptisk till en början. Men sen jag börja med oljan så har inte mina ben kliat, och dem flesta sårskorpor har försvunnit, mina ben ser otroligt mycket bättre ut. Tyvärr har jag ingen för och efterbild, vilket iofs är bra för mina ben såg verkligen hemska ut :P

Sen håller jag på att försöka komma på bra namn till min nya katt. En hona är det och en riktigt vilding. Tuffast av dem alla. Så det skulle vara kul om namnet kopplade till det. Jag är inne på Yamaneko eller Toraneko båda ska betyda vildkatt på japanska. Men kan man döpa en katt till det? :P Är även inne på Reika som betyder lovley flower, Misaki som betyder beautiful blossom eller Suki som betyder beloved. Men då får jag inte den där kopplingen till hennes personlighet som jag vill ha. Har ni några förslag? Nåt som betyder vilkatt, eller bara vild/tuff? Bara hojta till. Bebisen ska juh ha namnet i flera år (förhoppningsvis iaf).

Nu ska jag istället sätta mig framför tv:n...


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Hmm, låt mig fundera ett tag ;o)

Återkommer / Kram E-L

2009-01-06 @ 21:07:56
URL: http://lisselgard.blogg.se/
Postat av: Anne

Vad glad jag blir att det hjälpte. För mig hjälpte det ganska omgående. Men dina besvär var ju lite värre än mina tror jag så jag var ju inte säker på att det skulle hjälpa dig.

Du kommer att komma på ett bra namn till den lille vilden, alla dom som du skrivit upp är ju gångbara och skulle fungera.

Kramar om dig/Mamma

2009-01-07 @ 08:08:56
URL: http://anjojeli.blogg.se/
Postat av: Linda

jag kom på ett namn titta på sms:et jag skicka :D

2009-01-07 @ 11:22:33
URL: http://linwid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0