Utmanad

Så har moster varit framme och utmanat mig igen. Men kan väl anta denna utmaning, då den inte alls verkar lika jobbig som den förra :P Man ska ta den 6:e bilden i den 6:e mappen och ge en beskrivning till bilden..

Här kommer min bild:

En bild från en promenad i somras (närmare bestämt den 5 juni). Nå det var väl inte en så farlig bild va, moster? ;)

Ja så gällde det juh att skicka vidare utmaningen. Jag råkar juh vara så jäkla populär med en massa vänner (not). Så jag utmanar Sanna och alla andra som råkar (händer nog inte ofta) snubbla in här.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Blev en mycket fin bild. Åhh, nu längtar jag till sommaren!! :o)

Kram Moster

2009-02-05 @ 17:00:07
URL: http://lisselgard.blogg.se/
Postat av: Anne

Åhh sommar, jag vill också ha sommar :))

Vi får se Jenny om det blir farmors mat, det beror på om det finns skinkstek att få tag på.

Kram/Mamma

2009-02-05 @ 18:28:45
URL: http://anjojeli.blogg.se/
Postat av: Sanna

Antar den direkt.:D

2009-02-05 @ 20:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0