Lördag

Nu har jag uppdaterat bloggen dagligen sen den 16, och jag vill inte förstöra flytet så passar på att skriva ett litet inlägg. Är ledig nu i 3 dagar, riktigt skönt. Fast var uppe sent igår, till över 01.00. Har inte varit uppe så länge på jag vet inte hur länge. Börja att jag fick se att Sleepers gick på tv. Gillar den filmen. Vet inte hur många gånger jag sett den, borde tycka att jag tröttnat på den nu men det har jag inte gjort. Iaf den sluta in förren 00.00, tänkte att jag kommer i säng senast till 00.30 (hade inte fixat helt klart hos chinchillorna). Men sen börja min kusin Fredrik skriva till mig på msn och ville ha lite hjälp med photoshop. Snäll som jag är så hjälpte jag till i den mån jag kunde, och ja, jag kom inte i säng förren efter 01.00 :P.

Hade tänkt att jag bara skulle slappa och ta det lungt dessa tre dagar. Men så kommer mamma och säger att hon och Olle ska skjutsa upp Linda hit. Så nu måste jag istället börja städa så det är någorlunda fint till dem kommer (ja, mamma få dåligt samvete nu ;P).

Var in en sväng till Ludvika idag också. Var tvungen att köpa lite syrsor. Dem jag köpte på mässan har tagit slut nu. Tyvärr. Det är verkligen så mycket dyrare i djuraffär. 4 kr st kostar dem och jag köpte 20 = 80 kr. På mässan har jag för mig dem kostar 60 kr för ca 100 st. En liten skillnad. Tur att jag har ett gäng zoophobas kvar iaf, så jag slipper köpa det också. Men vill inte slänga in zoophobas till Bibbi och lämna dem obevakade, för dem gräver ner sig i torven. Då är det lättare att slänga in syrsor i stället. Dem håller sig iaf ovan jord :P Nog pratat om detta.

Nu tänker jag klaga lite på snön. Visst är det mysigt med snö. Men jag vill inte ha mer!! Men ändå kommer det mer. Det är redan mer än tillräckligt med snö. Blir bara svårare och svårare att köra ut från garaget. Bara en jäkla massa snöhögar man behöver hålla koll på. Det räcker nu.

Nu vet jag inte va mer jag kan skriva, men fick ihop en hel del iaf :P

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Gick ner och skällde på Fredde ;o) Han ska sova på nätterna!! Åhh, vad jag tycker synd om syrsorna!! Tänk vilket grymt öde de går till mötes. Nä du skulle se till att dina djur blir vegetarianer. Då kan du gå ut och riva lite gräs, under förutsättning att snön försvinner så klart :o)



Hoppas du får en lång och god natts sömn!!

/Kram Eva-Lena

2009-02-21 @ 21:58:57
URL: http://lisselgard.blogg.se/
Postat av: Anne

Jamen jösses så dåligt samvete jag får :))

Det är kul när du uppdaterar så här varje dag, hmm så duktigt kommer jag aldrig att kunna bli.

Fast det var lite elakt att avslöja Fredde asg

Hoppas att han fick sina fiskar varma, man ska sova på natten det måste han lära sig ;)

Här har det också kommit en hel del snö, men det är inte många minusgrader längre så det lär väl försvinna snart. Varför kan inte vi både ha några minus och lite snö, här är det antingen eller :(

Hoppas att du får en skön ledig dag och vila lite i alla fall, det behöver du.

Kramar om dig/Mamma

2009-02-22 @ 08:45:54
URL: http://anjojeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0