Katterna

Jag vart alldeles varm om hjärtat när jag igår fick se detta:



Det var så härligt att se. Men självklart, strax efter kom den lilla bitchen fram i Putte och hon fräste bort lilla Suki, Saga fick vara kvar. Men iaf. För några dagar sen var det ingen chans att Suki skulle fått kommit så nära.
 

Här fräser Putte åt Suki att försvinna.

Så det har gått framåt. Det är så härligt att se. Saga har till och med tvättat lilla Suki. Denna bild tog jag på Saga och Suki idag:



Har jag nämnt någon gång att Suki är en riktig busing? Gör det igen ifall ni skulle ha glömt bort. Stod och strök idag, och Suki försökte flera gånger attackera strykjärnet! Katten gillar att leva farligt. Det lilla trollet tror att allt man gör, är att busa med henne. Nog kan hon driva en halvt galen ibland. Tur för henne att hon är så otroligt söt :)

Det var allt för denna gång. Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anne

Jamen fy vad dom är söta, åhh så jag längtar till att få se dom tillsammans på riktigt.

Nu ska jag bara lösa en grej på jobbet för chefen har satt mig i arbete på onsdag och gett mig fredag ledigt. Men jag måste ju vara ledig på onsdag eftersom vi ska skjutsa Linda till dig. Så nu har han gjort bort sig för jag tänker vara ledig både onsdag och fredag nu :)

Kramar om dig/Mamma

2009-02-23 @ 19:31:47
URL: http://anjojeli.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Jösses, vad söta de är!! Det är nog bara en tidsfråga innan Suki är helt accepterde.

Kram på er!

2009-02-24 @ 06:38:37
URL: http://lisselgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0