Singing Bee

Nu har jag varit en sväng till sthlm igen. Åkte i söndags. Passade då även på att hälsa på hos pappa, det var ett tag sen nu. Annars var jag bara hemma hos mamma. Hon var så generös att hon bjöd på farmors mat som jag bad om. För er som inte vet vad farmors mat är, så är det skinkstek med potatis, sås, inlagd gurka och sallad. Och varför den heter farmors mat (ja enligt mig iaf:P), är för att farmor brukade göra den rätten när vi kom på besök. Gott är det.

Sen på måndag, åkte jag och mamma iväg och slösade lite pengar (eller det var jag som slösade). Sen vart det pizza till lunch innan det bar av till Singing Bee. Vi var där 1 timme för tidigt. Så för att döda tid gick vi på auktion, och fikade. Jaja iaf, inspelningen av Singing Bee var iaf jätte rolig. Roligare än jag trodde att det skulle vara. Ja nu får jag inte berätta för mycket (som tex vem som vann ;)), vi fick nämligen skriva på att tystnadspapper om det :P. Men kul var det, mycket skratt vart det. Intressant och kul att se hur inspelningen går till också.

Men det tog lite längre tid än vi trodde. Var inte klart förren 19.00, och då skulle jag åka hem. Kände mig lite stressad och trött. Skulle juh upp dagen efter och jobba fm. Men mamma och Olle var jätte snälla och gulliga och följde med mig till Fagersta. Mamma körde min bil och Olle kom bakom med sin och under tiden sov jag :P. Var verkligen super super snällt av dem. Vet inte hur jag annars skulle ha orkat. Tack tack tack till dem! Hem kom jag vid 23.00 och då fixade jag bara iordning djuren och gick och la mig.

Ja det var väl det lilla jag hade att uppdatera om.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anne

Vi kom hem vid 24.00 tiden ganska exakt. Olle körde hela vägen hem så jag kunde ju försöka vila, men jag kan inte vila i bil och så hade jag druckit kaffe innan vi åkte så det var omöjligt att sova :))

Vi var trötta när vi kom hem så det vart bara borsta tänderna och sen snabbt i säng, men inte kunde jag somna inte, det är så typiskt när jag varit uppe för länge :(

Ja Singing Bee var verkligen kul, fast ibland undrar jag om jag inte mest skrattade åt Olle som var som ett stort barn asg

Jag är glad att vi kom iväg på detta för det var kul att se hur det går till. En timmas tv var 3 timmars inspelning.

Ha det gott och försök att vila så du orkar med alla arbetsdagar.

Kram/Mamma

2009-02-12 @ 19:54:34
URL: http://anjojeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0