Bebishög

Måste säga att bebisarna är grymt söta och jag kan inte få nog av dem. Det är så kul att se dem springa omkring. Helt otroligt nyss födda och dem springer omkring som galningar. Snabba är dem också! Finns ingen hejd. Ska försöka filma med min mobil någongång. Två honor verkar det vara till min stora glädje. Så Chrille kommer få en burkompis igen. Stackarn har haft en sån otur med sina burkompisar bara det senaste året. Iaf så verkar det vara en grå ebony bebis och en svart ebony.  Det ska bli så kul att se dem utvecklas.


Världens sötaste bebishög :D

Imorgon börjar jag jobba igen. Börjar såklart med en fm så ingen sovmorgon här inte. Sen på torsdag ska jag faktiskt få gå på kurs! Det ska bli kul, första gången jag får gå på kurs och nu har jag varit anställd i snart 2 år, visserligen var det första året som vikarie men iaf. 5 torsdagar är kursen på. Kommer tyvärr dock inte hinna till stallet på torsdagen då, för kursen är på fm och så jobbar jag på em. Men Sòley kan få en vilodag det skadar inte :).

När vi ändå är inne på Sòley kan jag väl fortsätta. Vi red lektion igår. Skönt att ha kommit igång med det, det behövs. Jag och Sòley har utvecklats på dessa lektionstimmar och det tänker jag ta och fortsätta med :). Det är så kul när man märker att det går bättre och bättre. Längtar redan till nästa måndag och nästa lektion. Idag blir det nog en uteritt, och sånt är också jättemysigt.

Nä nu ska jag gå och äta frukost...

Kommentarer
Postat av: Anne

Åhh vad jag försår din känsla av glädje inför dessa små. Jag blir alldeles varm i hjärtat, inte bara för att dom är så himla söta utan också för att du får uppleva detta. Din glädje är min glädje. Kramar om dig/Mamma

2009-08-26 @ 09:30:56
URL: http://anjojeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0