Atlantis Iriz



Nu var det ett bra tag sen jag skrev. Tiden den bara flyger iväg, sen har jag inte haft så mycket att skriva om heller. Idag har jag haft fullt upp. Vid 08.00 gav jag mig av mot Arboga och Herrfallet för att träffa mamma, Olle, Linda och hennes kompis Katarina. Väldigt fint och mysigt var det. Trevligt hade vi. Linda, jag och Katarina trampade runt på trampbilar. Ja va ska jag säga, aj, aj och åter aj. Sätena var mycket obekväma, nu har jag blåmärken på ryggen. Trött vart jag också. Vi hyrde dem för 1 timme, men inte fan orkade jag trampa runt där i en timme.


Hade som sagt jätte trevligt. Hade gärna stannat kvar om det inte hade varit för att jag var tvungen att ge mig av till Hallsberg. Åkte dit för att hämta en liten chinchillatös, Atlantis Iriz som är tänkt att bli sällskap till Chrille. Tycker så synd om honom nu när han är ensam. Iriz är ljuvligt söt. Visserligen väldigt sliten i pälsen, men det ska förhoppningsvis bli bra :) Ska ta bild på henne lite senare, men vill låta henne vara lite ifred nu.

Här hemma mår alla djuren bara bra. Savannah och Hamilton sitter fortfarande ihop. Suki kan öppna dörrar. Eller ja en dörr och bara åt ena hållet. Tror att hon hoppar från en bänk mot handtaget och får på så sätt upp dörren. Den lilla tösen. Glad att hon inte kan få upp dörren åt andra hållet. Än iaf.

Ja det var en liten uppdatering från mig. Ska slappa framför tv:n nu...

Kommentarer
Postat av: Anne

Ja vi ville ju alla att du skulle stanna :(

Alltså nu har jag en jätte lång blogg att skriva, undrar när jag ska orka det. En liten fingervisning om vad jag ska skriva. Jag körde Olles bil hem och på motorvägen strax innan Strängnäs la bilen av :))

Mer om detta kommer som sagt i min blogg när jag nu orkar skriva i den.

Kramar om dig så länge/Mamma

2009-04-26 @ 19:16:05
URL: http://anjojeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0