Nyår

Riktigt skönt att ha varit ledig i tre dagar. Fort har det gått. Fast jag inte har gjort någonting. Skulle behövt städa. Ser verkligen ut som ett bombnedslag. Jag som tyckte det var stökigt innan jag städa innan Jonas och alla kom. Men jämfört med detta så var det juh inte alls så stökigt. Får se när jag orkar med att städa undan allt.

Snart är det ett nytt år. Har köpt lite gott till nyår idag. Bland annat så att jag kan göra en räckmacka och så vart det en pommac flaska. Fast det kommer bli ett tidigt nyår för mig. Kan jag bara hoppas iaf. Jobbar nämligen fm på nyårsdagen. Men inte lär jag komma i säng i tid inte. Klockan tolv smäller det... Tyvärr.. Får se hur Putte tar det. Förra året låg hon gömd under badkaret. Lilla gumman. Saga tog det relativt coolt. I början var även hon lite förskräckt över ljudet och ljuset, men hon lugnade snabbt ner sig. Men Putte såg verkligen vettskrämd ut under badkaret. Hon kom fram ett litet tag när jag la mig på badrumsgolvet och klappade henne. Chillorna verkade även dem ta det ganska lugnt. Blir iaf Savannah's första nyår får se hur hon reagerar.

Ska bli spännande att se vad 2009 kommer ha att erbjuda. Har några saker jag planerar att göra, men det kommer jag inte skriva om nu. Det får ni se när och om det väl blir av. Nu får ni allt något att fundera över.

Nu ska jag fixa med alla djuren.  Gott Nytt År till er alla om vi inte hörs innan nyår :)

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Gott Nytt År på dig med!! Skönt att du får lite ledigt också.

Kram Eva-Lena

2008-12-29 @ 21:32:35
URL: http://lisselgard.blogg.se/
Postat av: Anne

Gott nytt år på dig Jenny. Fast vi hörs ju i morgon. Vi kommer att vara hemma och Ann-Christin kommer hit. Hade varit kul om du hade kunnat komma :(

Hoppas verkligen att Putte inte blir lika rädd i år, stackars lilla flicka :(

Kram/Mamma

2008-12-30 @ 18:38:39
URL: http://anjojeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0