Fullt ös, medvetslös.

Jag har egentligen inget att skriva om. Men jag måste ta en paus från städandet. Har jobbat idag, 9.45-17.00. Bara att börja städa när jag kom hem. Måste juh se någorlunda fint ut när Jonas kommer på måndag. Jobbar samma tid imorgon sen hem och städa igen Sen på måndag kommer juh Jonas som jag skrev. Men först jobbar jag fm, sen ska jag till stallet sen ska jag hinna och hämta Jonas vid tåget. Men det går nog. Sen på tisdag stallet och jobba och så kommer även mamma och Linda. På onsdag julafton jobbar jag em, så då blir julfirandet på fm. Sen torsdag jobbar jag fm och fredag fm sen efter stallet. Men sen är jag ledig, lördag, söndag och måndag. Läste  apropå allt mitt klagande, ett bra citat härom veckan "Mycket upptagna människor är sällan så upptagna, att de inte har tid att prata om hur upptagna dem är". Så nu ska jag sluta prata om hur upptagen jag är, och göra nåt vettigt istället. Som att fortsätta städa.

Men först bilder på några ursöta små saker.


Det är skönt att sova i famnen




Jag ger upp, don't hurt me


Give me 5




Kommentarer
Postat av: Linda

va söööööööööta dom är:D:D

2008-12-20 @ 22:51:57
URL: http://linwid.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Otroligt fina bilder. Va duktig du är!! Men du huamig vad du jobbar. Det blir inte mycket till julledighet för dig inte.

Kram Eva-Lena

2008-12-20 @ 23:25:33
URL: http://lisselgard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kan inte annat än hålla med dom är söta, fast det är bara för att du är en sån bra fotograf. I verkligheten är det något helt annat :))

Ha det bra och vila lite emellanåt så du orkar fira lite jul med oss.

Kramar om dig/Mamma

2008-12-21 @ 08:24:44
Postat av: Eva-Lena

Hejsan Jenny.

Är lite nyfiken ifall du fick parfymen idag?? Du får hälsa alla där upp från oss här nere. Blir nog att jag ringer imorgon oxå för att önska god jul.

Kram på dig / E-L

2008-12-23 @ 23:23:32
URL: http://lisselgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0