Syrsfångaren Saga

Ibland är det väldigt bra att ha katter. Dem senaste veckorna har jag hittat sammanlagt 3 syrsor på golvet. Vet inte om dem smitit ut på nåt sätt från terrariumet innan Aj coh sun hinner äta dem eller om det är jag som är ouppmärksam när jag håller på med dem. I vilket fall så höll Saga på att krafsa och ha sig med min kameraväska. Nyfiken på vad hon gjorde gick jag dit och när jag lyfte på väskan så va såg jag inte om inte en syrsa. Saga tyckte iaf det var jätte kul.. Och gott, hon åt nämligen upp syrsan. Så då kanske jag kan andas ut lite, behöver inte få panik om en syrsa rymmer, jag bussar katterna på den.

Klicka på bilderna för att få dem större....


Idag har jag varit med mormor till Ludvika för att julhandla. Nu är jag så gott som klar. Bara morfar kvar och till honom vet jag numera vad jag ska köpa så det är inga problem. Känns skönt att ha det klart, slipper försöka få in tid till sånt. Nu kommer jag så gott som vara upptagen till jul. Både jobb och stall som väntar.

Just det jag har lyckats med att få en buckla på min bil. Ingen stor som tur är men ändå. Men nu ska jag inte ta upp hur jag lyckats med den konsten. Blir bara irriterad av att tänka på det.

Kommentarer
Postat av: Anne

Haha underbara Saga och inte dela hon med sig till Putte :))

Jag är också nästan klar med alla klappar, bara en till dig och en till Jonas kvar.

Kramar om dig/Mamma

2008-12-15 @ 21:09:53
URL: http://anjojeli.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Jammi, tyckte hon nog :o)

2008-12-20 @ 23:30:19
URL: http://lisselgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0